سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپوکسی در صنایع بتن

برای کاربرد های سبک ضخامت 1 ثانتی متر جوابگو است اما برای کاربرد های سنگین با احتمال وارد شدن ضربه های مکانیکی و سایش به کف بهتر است از کفپوش پلی یورتان ضخیم استفاده شود. همانند تمامی مواد شیمیایی رزین اپوکسی پلی آمید نیز در دماهای بسیار بالا و بسیار پایین خواص خود را از دست خواهد داد از این رو بهتر است آنها را در مجاورت آفتاب نصب نکنید. همچنین در هنگام اجرای کف سازی توسط کف پوش های اپوکسی باید موارد ایمنی را رعایت نموده و از تماس ماده ی اپوکسی با دست، چشم و دهان جدا خودداری نمایید.

بگذریم ، پس از این حرف ها از جنس مرغوب کفپوش سه بعدی آلمانی گفتم که چرا مواد خوب باید برای کفپوش استفاده شود و نباید با قیمت کم که به  اسم قیمت مناسب در بازار اپوکسی جا افتاده است به هر کسی اعتماد کرد و کار را باید در اصطلاح به دست کاردان سپرد و از این قبیل جملات ، تا بحث قیمت شد گفتند آقایان به کار خود متعهد نیستند و فقط به دنبال پول هستند وقتی پول را دریافت کردند به آسانی کار را تحویل نمیدهند.

در این  نوع از محصول بتن سبک وزن با شکوه ، بهترین انتخاب و هم چنین نیاز به باز سازی ، ترمیم و یا تعمیر کردن کمی نسبت به دیگر انواع دارد  ولی لازم به ذکر است که استفاده از این نوع اپوکسی متفاوت بوده و پیشنهاد میشود اپوکسی در صنایع دارویی در شرایط خاص استفاده شود که در برابر  ساییدگی و نور بیش از اندازه حساس است .  کف اندکی از خانه ها را به اینگونه می بینیم  که حتما خانه هایی هستند که از نور طبیعی در دسترس استفاده می کنند، بیشتر این نوع  اپوکسی ها را در زمستان های طولانی در کانادا استفاده می کنند.