سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربردهای آیکلود و آموزش استفاده از آیکلود

سرویس   iCloud کمپانی اپل سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرد ولی خیلی از کاربران آیفون و آیپد اطلاع دقیقی از این سرویس ندارند. iCloud یک فضای اینترنتی 5 گیگابایتی است که به شما این اجازه داده می شود تا از قسمت های مختلف گوشی خود مانند عکس ها ، ایمیل ها، دفترجه تلفن و.. بر روی این فضا، بک آپ تهیه کنید تا در صورت نیاز از آن ها استفاده نمایید. این فضای اینترنتی امن بوده و مختص دارندگان دستگاه های اپل است و تنها دارنده اپل ایدی با رمز عبور آن، می تواند به آن دسترسی پیدا کند. در صورتی که می خواهید از این سرویس استفاده نمایید و هنوز اپل ایدی ندارید می توانید از صفحه اصلی سایت دکتر اپل ایدی اقدام به خرید اپل ایدی امریکا نمایید.

همچنین iCloud این امکان را به شما می دهد تا شما بتوانید اطلاعات خود مانند عکس و شماره تماس ها و .. را بین دستگاه های اپل خود به اشتراک بگذارید. حتی زمانی که گوشی شما گم می شود به شما کمک می کند تا گوشی خود را ردیابی و آن را پیدا کنید. برای استفاده از امکانات iCloud ابتدا باید اپل ایدی خود را در آن وارد نمایید.

در مرحله نخست وارد تنظیمات گوشی موبایل خود شوید.

سپس بر روی icloud کلیک کنید.

اپل ایدی خود و رمز عبور آن را وارد کرده و روی Sign in کلیک نمایید.

شما می توانید تعیین کنید که چه اطلاعاتی بر روی این فضای 5 گیگابایتی برود.

در صورتی که در قسمت Setting > iCloud > Backup روشن باشد، بک آپ از اطلاعاتی که شما می خواهید بر روی iCloud تان برود به صورت اتوماتیک انجام می شود. این بک آپ اتوماتیک زمانی گرفته می شود که گوشی شما به اینترنت وای فای متصل باشد و صفحه آن قفل و به شارژر متصل باشد در صورتی که می خواهید به صورت دستی از اطلاعات خود بک آپ بگیرید پس از اطمینان از اتصال به اینترنت وای فای به قسمت Setting > iCloud > Backup رفته و بر روی Back up now کلیک نمایید این بک آپ گرفته شده هر زمان که شما بخواهید می توانید بر روی دستگاه خود بازگردانی کنید. همچنین به دلیل محدودیت حجم 5 گیابایتی iCloud ، شما هر زمان که بخواهید می توانید بک آپ خود را پاک کنید. برای حذف بک آپ به Settings > iCloud > Storage و بر روی Manage Storage کلیک کنید. سپس نام دستگاهی که بک آپ آن را می خواهید پاک کنید انتخاب کرده و بر روی Delete backup کلیک نمایید.

از دیگر ویژگی های مفید و جالب iCloud می توان به ردیابی و حفاظت از گوشی اشاره کرد. این قسمت که با نام Find my iphone شناخته می شود به شما اجازه می دهد که دستگاه اپل خود را بر روی نقشه ردیابی کنید، از راه دور بر روی دستگاه خود صدایی را اجرا کنید، از راه دور تمام اطلاعات خود را از روی گوشی پاک کنید و همچنین آن را قفل نمایید. برای فعال سازی این ویژگی به Settings > iCloud رفته و Find my iphone را روش نمایید. برای ردیابی و کارهای گفته شده، می توانید به سایت icloud بروید و با اپل ایدی خود وارد شوید.

توجه داشته باشید که تمامی آموزش های موجود در سایت دکتر اپل ایدی برای افزایش اطلاعات شما و استفاده بهتر از اپل ایدی می باشد و در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل میتوانید از قسمت ارتباط با ما استفاده کنید تا کارشناسان پاسخگوی شما کاربران عزیز باشند همچنین اگر درباره سرویس های اپل ایدی اطلاعات کافی ندارید به مطالعه مطلب اپل ایدی چیست بپردازید توجه داشته باشید که اکانت های دکتر اپل ایدی به دو صورت آماده و با مشخصات دلخواه برای کاربران موجود می باشد و سفارشات برای اپل ایدی کارتی نیز برای شما کاربران عزیز پذیرفته خواهد شد و در کوتاه ترین مدت زمان تحویل داده خواهد شد.

 

 

 


تعریف برنامه ریزی حمل و نقل

حمل ونقل منظور از برنامه ریزی حمل و نقل، فرایند یا فعالیتی است که طی آن اقدامات لازم جهت سوق دادن یک مجموعه یا سیستم حمل و نقل، به سوی یک وضعیت دلخوه را مورد بررسی قرار می‌دهد. این فرایند در نهایت منجر به اتخاذ تصمیم و سپس اقدامات موثر در راستای تحقق اهداف و وضعیت های دلخواه می گردد. مهمترین موضوع در برنامه ریزی حمل و نقل آینده نگری است. برای توجیه انجام یک پروژه حمل و نقل عوامل مختلفی مانند بهبود در جریان ترافیک، ایمنی، ایجاد دسترسی به کاربری‌ها، صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش زمان سفرها، رشد اقتصادی و غیره را ذکر کرد. برخی پروژه‌های حمل ونقل به دلایل سیاسی و اجتماعی انتخاب می شوند. مانند ایجاد اشتغال در ناحیه ای خاص، رقابت با دیگر استانها و شهرها برای کسب اعتبار، جذب صنعت، جوابگویی به فشاری که از طرف سیاستمداران وارد می شود و …..

یک سیستم حمل و نقل شامل تسهی?ت ثابت، نهادهای جاری و سیستمهای کنترل است. در یک سیستم حمل و نقل انسان یا کا? در زمان معینی فاصله جغرافیایی مشخصی را طی میکند. تسهی?ت ثابت اجزا فیزیکی و ثابت سیستم هستند که بصورت شبکه ای از کمانها و گره ها نمایش داده میشوند. کمانها قسمتی از مسیر راه، راه آهن و یا خطوط لوله میباشدو هر گره نمایانگر تقاطع همسطح یا  غیر هسطح ، پایانه ، بندر و یا فرودگاه است

منبع مطلب : برنامه ریزی حمل و نقل - مهندسین مشاور ایمن تردد


روبه و رنگ درب HDF

روبه HDF: دربهای اچ دی اف با رویه های داخلی و خارجی تولید می گردد.منظور از رویه چیست؟رویه همان چیزی است که شکا در ظاهر درب مشاهده می کنید.این رویه دارای طرح های متنوعی می باشد که بر روی کلاف درب پرس می شود.روبه ها پس از پرس شدن رنگ می خورندو به مشتری تحویل داده می شوند.اما رویه های رایج در بازار ایران میتوان به رویه های ترک،چین و مالزی اشاره کرد.رویه دورپان رومانی نیز جزء بهترین رویه های بازار می باشد که شرکت افرا درب جزء معدود تولید کنندگانی می باشد که تمامی مدلهای اچ دی اف را با این رویه تولید می کند.

رنگ درب HDF : دربهای اچ دی اف پروسه رنگ متفاوتی بنا به سلیقه تولید کنندگان دارند.بعضی از آنها یک لایه رنگ بر روی درب ها کار می کنند . گروه محدودی چند لایه رنگ بر روی درب می زنند.هر چه تعداد دفعات رنگ بیشتر باشد کار دوام بیشتری خواهد داشت و البته زیباتر خواهد بود.

کلاف چوب سفید ایرانی: اما کلاف دیگری که در ساختار دربهای داخلی HDF کار می شود کلاف چوب سفید می باشد این کلاف بر عکس کلاف روس که کاملا خشک است این کلاف مقداری تری دارد که وقتی درب اچ دی اف با این کلاف کار شود ممکن است به مرور زمان درب دچار تابیدگی شود.تولید کنندگان درب داخلی برای اینکه هزینه های تولید را کاهش دهند از این کلاف استفاده می کنند و به تبع آن قیمت درب اچ دی اف را نیز با قیمت ارزانتری از سایر رقبا می فروشند.مشتریان نیز همانطور که گفته شد به دلیل دید ظاهری و البته بدلیل آنکه با معیار قیمت خرید می کنند دربهایی با کیفیت ضعیفتر را خرید می کنند.

برای دانلود عکسهای بیشتر از درب های اچ دی اف اینجا را کلیک کنید

آپارات سایت درباران


اپوکسی در صنایع بتن

برای کاربرد های سبک ضخامت 1 ثانتی متر جوابگو است اما برای کاربرد های سنگین با احتمال وارد شدن ضربه های مکانیکی و سایش به کف بهتر است از کفپوش پلی یورتان ضخیم استفاده شود. همانند تمامی مواد شیمیایی رزین اپوکسی پلی آمید نیز در دماهای بسیار بالا و بسیار پایین خواص خود را از دست خواهد داد از این رو بهتر است آنها را در مجاورت آفتاب نصب نکنید. همچنین در هنگام اجرای کف سازی توسط کف پوش های اپوکسی باید موارد ایمنی را رعایت نموده و از تماس ماده ی اپوکسی با دست، چشم و دهان جدا خودداری نمایید.

بگذریم ، پس از این حرف ها از جنس مرغوب کفپوش سه بعدی آلمانی گفتم که چرا مواد خوب باید برای کفپوش استفاده شود و نباید با قیمت کم که به  اسم قیمت مناسب در بازار اپوکسی جا افتاده است به هر کسی اعتماد کرد و کار را باید در اصطلاح به دست کاردان سپرد و از این قبیل جملات ، تا بحث قیمت شد گفتند آقایان به کار خود متعهد نیستند و فقط به دنبال پول هستند وقتی پول را دریافت کردند به آسانی کار را تحویل نمیدهند.

در این  نوع از محصول بتن سبک وزن با شکوه ، بهترین انتخاب و هم چنین نیاز به باز سازی ، ترمیم و یا تعمیر کردن کمی نسبت به دیگر انواع دارد  ولی لازم به ذکر است که استفاده از این نوع اپوکسی متفاوت بوده و پیشنهاد میشود اپوکسی در صنایع دارویی در شرایط خاص استفاده شود که در برابر  ساییدگی و نور بیش از اندازه حساس است .  کف اندکی از خانه ها را به اینگونه می بینیم  که حتما خانه هایی هستند که از نور طبیعی در دسترس استفاده می کنند، بیشتر این نوع  اپوکسی ها را در زمستان های طولانی در کانادا استفاده می کنند.


کفپوش های اپوکسی

روش های مناسبی وجود دارد که در ابتدا مشکلات و موانع اکثر دست اندرکاران کفپوش اپوکسی صنایع غذایی به صورت مختصر تشریح می گردد . مسئولین صنایع غذایی و دست اندرکاران بر این باورند که اگر کیفیت محصول اولیه قبل از تولید به بهترین شکل تهیه گردد و هزینه مقرون به صرفه ای داشته باشد . محصول نهایی پس از بسته بندی کاملا بهداشتی و با کیفیت به دست مصرف کنندگان عرضه می گردد .

تولید دارو و در واقع صنعت دارو از اهمیت بسزایی برخوردار است . و از شروع خرید مواد اولیه تا خط تولید و بسته بندی و نگهداری آن در انبار و عرضه آن به مشتریان باید کاملا نکات بهداشتی رعایت گردد و کوچک ترین بی توجهی به اپوکسی در صنایع دارویی آن مشکلات خطرناکی را برای بیماران ایجاد می نماید خوشبختانه مسئولین بهداشت و صنایع در این مورد بر اهمیت جایگزینی کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان تذکر داده حتی بخش نامه ای صادر  نموده اند که در صورت عدم اجرای آن مراکز مربوطه با مشکلات قانونی رو به رو خواهند گردید و متأسفانه در خطوط تولید دارو تاکید بر کف سالن ها شده در صورتی که عوامل میکروبی ، باکتری ، قارچی و … در و دیوار سالن ها و سقف آن ها نیز وجود دارد در صورت یکپارچه کردن است.